27 Ocak 2009 Salı

Effie 2009 için son 7 gün

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği'nin ortaklaşa düzenlediği Effie Reklam Etkinliği Yarışması başvurusu 03 Şubat 2009'da sona eriyor. 2005 yılından beri, her iki yılda bir düzenlenen ve bu yıl üçüncüsünün yapılacağı Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması, American Marketing Association’ın (AMA) bilgi birikimiyle düzenleniyor. Kazananların 10 Mart 2009’da bir törenle ödüllerini alacağı Effie Reklam Etkinliği Yarışması, reklam kampanyasının pazarlama üzerindeki başarını ölçen tek yarışma olma özelliği ile diğerlerinden ayrılıyor. 18 farklı kategoriden ve özel ödüllerden oluşan Effie'de; 1/3 oranında yaratıcılık 2/3 oranında etkinlik ödüllendiriliyor. Sadece tek bir mecrada yayınlanmış olmanın yeterli olduğu; orta ve küçük bütçeli kampanyalardan da katılımın beklendiği Effie'de çalışmalar iki aşamada değerlendirilecek. İlk etapta, kampanyanın hedefine ulaşıp ulaşmadığı ölçülürken, ikinci aşamada hedefe ulaşmak için nelerin yapıldığına, çalışmalarda yaratıcılık olup olmadığı gibi detaylara bakılacak.

0 yorum: