13 Ocak 2009 Salı

Geçen ay internette kaç banner yayınlandı?

Nielsen Online tarafından geliştirilen Ad-Relevance sistemi dünya üzerinde 16 farklı pazarda internet kampanya takibi amaçlı kullanılıyor ve toplam 5 bin site bu sistem dahilinde takip ediliyor. Türkiye'de Nielsen Online tarafından Eylül ayında başlatılan servis sayesinde, 223 site içerisinde çıkan tüm kampanyaların takibi gerçekleştirilmeye başlandı. Nielsen Online tarafından gerçekleştirilen Crawler Teknolojisi ile birlikte Gif, Html, Dhtml, Flash, Java, JavaScript, Banner ve Mega Banner gibi tüm formatlar takip edilebiliyor ve firma, site, sektör gibi kırılımlar eşliğinde kampanyalar raporlanabiliyor. Bundan sonra her ay IP Magazine'de yer alacak verilerde Eylül ayından bu yana kampanya sayılarında giderek artan rakamlar görülüyor. Eylül'de 2 bin 226, Ekim'de 2 bin 470, Kasım'da 2 bin 489 olan kampanya sayıları Aralık ayında 2 bin 502 olarak ölçümlendi.

0 yorum: