31 Aralık 2008 Çarşamba

Coca-Cola'dan rüzgarla çalışan billboard

Coca Cola'nın, Times Square'daki yeni dijital billboard'u sadece rüzgar gücü ile çalışıyor. Coca-Cola bu uygulamayla sadece çevreci yaklaşımda bulunmakla kalmıyor, aynı zamanda 47. caddenin ve Broadway'ın en ünlü kavşağındaki 30 billboard arasında yeni bir trend de başlatıyor. Coca Cola'nın bu girişimi her yıl 1.866 metrik ton karbon dioksitin havaya yayılmasını engelleyecek. Coca Cola aynı zamanda yeni yılda Refresh (ferahlık), Recycle (yeniden kazanım) ve Repeat (yineleme) temalı yeni bir yeşil reklam kampanyasının lansmanını gerçekleştirmeyi planlıyor. İçecek devinin amacı yönetim felsefesi "Live Positively"nin bir parçası olarak Amerika'da satılan plastik şişelerin ve alüminyum kutularının yüzde yüzünün geri kazanılmasını sağlamak. Şirket aynı zamanda yeni yılın erken dönemlerinde New York Bryant Park'ta yeniden kazanım üzerine bir eğitim vermeyi planlıyor.

0 yorum: