6 Aralık 2008 Cumartesi

Intel'den “Dijital Dünyana Beni Dahil Et” projesi

Intel Yönetim Kurulu Başkanı Craig Barret, Türkiye ziyaretinde Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Salih Çelik ile birlikte, tüm Türkiye'deki öğrenci ve öğretmenler için sınırsız bir kaynak ve yardımcı öğrenim ortamı sağlayan ve internette sosyal bir paylaşım platformu yaratmayı amaçlayan "Dijital Dünyana Beni Dahil Et" programının pilot tanıtımını yaptı. Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle hazırlanan "Dijital Dünyana Beni Dahil Et" eğitim portalı, Intel ve Türkiye'nin temel eğitim sistemini birbirine bağlayan 1 yıllık işbirliği sonucunda ortaya çıktı. Web temelli içerik, Intel'in uluslararası World Ahead inisiyatifinin dijital içerik hedeflerine uygun şekilde, Türkçe ve yerel olarak geliştirildi.
"Dijital Dünyana Beni Dahil Et" eğitim portalı (http://www.benidahilet.org/), yaratıcılık ve interaktif öğrenim ile okullar, öğretmenler ve öğrenciler arasındaki işbirliğini teşvik etmek için tasarlandı. Eğitim portalı, zaman içinde dersler ve ev ödevlerinden sunum ve videolara kadar, eğitime ilişkin giderek büyüyen bir içeriğe sahip olacak.

0 yorum: