9 Aralık 2008 Salı

Otomobil reklamlarında Habertürk birinci kanal!

MTM Medya Takip Merkezi’nin 01-30 Kasım tarihleri arasında yaptığı reklam ölçümlemelerine göre ulusal yayın yapan ve ölçülebilen kanallar arasında Habertürk en çok otomobil reklamı alan kanal oldu.
Kasım ayında karasal yayına geçen ve ölçülebilen tek haber kanalı olma özelliğini kazanan Habertürk Tv , büyük bir kriz içinde bulunan otomotiv sektörünün dikkatinden kaçmadı. Habertürk Kasım ayı performansıyla bütün karasal yayın yapan ve ölçülen kanalları otomobil reklamları sayısında geride bıraktı.Kasım ayı içinde en çok reklam alan program içerikleri sıralamasında “Otomotiv Programları” 74 adetle onuncu sırada yer aldı. Ulusal yayına geçtiği günden itibaren, 7 haftadır pazar günleri “OTOMOBİL KULÜBÜ” isimli programı yayına sokan Habertürk, program arasına ciddi bir otomobil reklamları almayı da başardı. Bu sayede otomobil firmaları, ulusal yayın yapan ve ölçülen kanallardaki otomobil programlarına da reklam vermeye başladılar. Otomobil firmaları program sıralamasında Haberler, Yerli dizi, Spor, Aktüel, Hava ve Yol, Ekonomi ve Finans, Yarışma, Politika ve siyaset, Kültür ve Sanat programlarına otomobil reklamları verdiler. Birçok kanalın reklam ve rating getirmiyor diye otomobil programlarını yayından kaldırdığı şu dönemde otomobil programı “OTOMOBİL KULÜBÜ”nü yayına sokan ve kaliteli içeriği ile sektöre büyük destek sağlayan Habertürk bu tavrı ile otomotiv sektörünün de takdirini kazanmış oldu. Kasım ayı içinde televizyonu tercih eden marka sıralaması da şöyle gerçekleşti: Hyundai açık ara birinci olurken, Ford, Renault, Toyota, VW, Peugeot 308, Dacia, Fiat, Honda ve Citroen şeklinde sıralandılar.

0 yorum: