12 Aralık 2008 Cuma

T-box için hazırlanan yılbaşı kampanyası çok konuşulacak

Geçtiğimiz hafta küresel kriz nedeniyle tüketicilerin içinde bulunduğu durumu ‘İnsanlar alışveriş etmiyor, kahve içmiyor, sinemaya gitmiyor, seks bile yapmıyor’ şeklinde açıklayarak dikkatleri üzerine çeken Boyner Grubu Murahhas Azası Cem Boyner., şimdi de grubun genç markası T-box’ın yılbaşı kampanyasıyla çok konuşturacak. ’Bu yılbaşı kriz kışınıza kaçmasın’ ve ’Ya al ya terket’ ilanlarıyla ’3 ürün alın, 2 ödeyin’ kampanyasını duyuran T-Box tüketicilerin de dikkatini çekmeye başardı.
Rafineri Reklam Ajansı tarafından hazırlanan reklam kampanyasıyla hem krizde morali bozulan tüketicileri eğlendirmeyi hem de yılbaşı öncesi satışlara bir hareketlilik getirmeyi hedeflediklerini söyleyen T-Box yönetimi, tüketicilerden çok olumlu tepkiler aldıklarını açıkladı. Tüketicilerin küresel krizden başka bir şey düşünemez olduğunu bu yüzden de morallerinin azaldığına dikkat çeken yetkililer, “Alışveriş moral işidir. Kampanyalarımızla tüketicilere biraz moral vermeyi planlıyoruz” dedi.

0 yorum: