30 Aralık 2008 Salı

Pepsi'nin yeni ajansından ilk kampanya

Pepsi Cola yeni yılda alkolsüz içecek satışını artırmak ve müşterinin dikkatini çekebilmek amacıyla yeni bir logo ve reklamla gündeme geliyor. Bu kampanya aynı zamanda Pepsi'nin yeni reklam ajansı olan TBWA\Chiat\Day'in Amerika'daki ilk reklam çalışması. Kampanya dahilinde Times Square'daki sekiz billboard kullanılırken yeni logolu balonlar yılbaşı gecesi meydanı dolduracak. "Times Square'daki yılbaşı gecesini dünya çapında milyonlarca kişi izleyecek" diyen Radley böylelikle meydandaki katılımcıların ve televizyon izleyicilerinin Pepsi'nin yeni logosunu kaçırmayacağını söylüyor. Kampanyaya destek olmak amacıyla Digital Ajans R/GA tarafından da bir website (www.refresheverything.com) hazırlandı. Site 2009 boyunca yeni içeriklerle sürekli yenilenecek.

0 yorum: