Bu yıl üçüncüsü düzenlenen, pazarlama iletişiminde yaratıcı ve etkili medya fikrinin önemini, reklamın ticari başarısındaki rolünü vurgulamak, yaratıcı medya uygulamalarının gelişmesine, ilerlemesine katkı sağlamak, bu alandaki kalite standartlarını yükseltmek, medya planlama ve satın alma şirketlerini, çalışanlarını teşvik etmek, başarılarını belgelemek ve ödüllendirmek amacıyla yola çıkan MediaCat Felis Ödülleri’nin 2008 kazananları belli oldu. 14 Ekim 2008 gecesi Swissotel'de düzenlenen ödül gecesinde, başkanlığını Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Aka Gündüz Özdemir’in yaptığı jüri, büyük ödülü Universal McCann’in The Coca-Cola Company için yaptığı ‘Nestea Serinlik Durakları’ başlıklı yaratıcı medya çalışmasına verdi. Gecede 20 farklı kategoride birincilik ödülü verildi. En fazla ödülü büyük ödül haricinde 7 farklı kategoride birinciliğe layık görülen Universal McCann aldı. McCann’i 4 ödülle Rabarba izliyor.
BÜYÜK ÖDÜL
Nestea Serinlik Durakları - Universal McCann - The Coca-Cola Company
En İyi Televizyon Medya Kullanımı
Sıradışı Fiat Bravo - Universal McCann - Tofaş Türk
En İyi Gazete Medya Kullanımı
Sıradışı Fiat Bravo - Universal McCann - Tofaş Türk
En İyi Sinema Medya Kullanımı
İnteraktif Sinema Uygulaması - Publicis Yorum - Renault Mais
En İyi Açıkhava/Out-of-Home/Instore Medya Kullanımı
Nestea Serinlik Durakları - Universal McCann - The Coca-Cola Company
En İyi Radyo Medya Kullanımı
Sıradışı Fiat Bravo - Universal McCann - Tofaş Türk
En İyi İnternet/İnteraktif Medya Kullanımı
Tarife Yumurtlayan Tavuk – Rabarba – Turkcell
En İyi Mobil Medya Kullanımı
Euro 2008™ Adidas Dream Big Mobil Uygulamalar - Carat Medya – Adidas
En İyi Yeni Medya Kullanımı
Nescafe Fotokopi Projesi - Youth Republic – Nestle
En İyi Çoklu Medya Kullanımı
Turkcell Tavuk Kampanyası – Mindshare – Turkcell
En İyi Doğrudan Pazarlama Kullanımı
Türk Telekom Videofon - Universal McCann - Türk Telekom
En iyi Sponsorluk Kullanımı
Bank Asya 1. Lig “Haydi Herkes Stada” - Starcom MediaVest Group Turkey - Bank Asya
Kamu Yararı
Korsana Karşı Korsan – MindShare – AMPEC
Tüm Yetişkinler
Bravo Gerilla Aktiviteleri - P.O.I.N.T. Direkt Marketing & Organisation - Tofaş Türk
Özel Hedef Kitleler
Meyve Bebekler - Rabarba - Numil Gıda
Erkekler
Çal Oynasın - Rabarba - Efe Rakı
Genç Yetişkinler ( 18-34 yaş arası)
YKM ‘Vitrindeki Çocuk’ – TBWA\İstanbul / Manadigital – YKM
Kadınlar
Meyve Bebekler – Rabarba - Numil Gıda
Gençlik (18 yaşına kadar)
Albeni Bahane Star - Universal McCann – Ülker
30 Ekim 2008 Perşembe
Felis Ödülleri sahiplerini buldu
Etiketler: reklamcılık ve pazarlama
Gönderen TBWA\Fusion zaman: 02:16
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
1 yorum:
Kredi derecelendirmesi hakkinda bireysel ögrenme, bankalarin yogun çalismalar oldugunu söylemek mümkün olacaktir yapti. Kendiniz adina çalismak için firsat her türlü erisim bu sorunu incelemek istiyorsaniz, Aiicco sigorta kredi kredi sirketi plc gibi özel bir adres yapmak mümkün kolayca ögrenme sürecinde bireysel kredi notlari. Bir noktada ciddi, bu notlar faydali olacaktir, bankalar size verecektir kredilerin yüzde tadini çikariyor. Yani bu sirket e-posta simdi kredi için geçerlidir: simdi igein_h_yizevbekhai@admin.in.th hemen kredi transferi ile devam etmek. Biz% 3 faiz oraniyla kredi veriyor. bireysel krediye her türlü hürmet kovan.
(1) Biz is için kisisel kredi vermek.
(2) Biz proje kredisi vermek.
(3) Biz, ögrenci kredi vermek.
(4) Biz konaklama kredi vermek.
(5) Biz insaat kredi vermek.
Eger kredi geri ödemek sizin seçim süresinde geri ödemek bildigi herhangi bir miktar için hemen basvurun. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Bu e-posta oldugunu.
Yorum Gönder