Kredi kartı, ATM ve POS işlemlerinde Türkiye’deki 19 bankanın çeşitli operasyonlarını üstlenen Provus Bilişim Hizmetleri kişiye özel renkli ekstre dönemini başlatıyor. Provus Genel Müdürü Alp Hepkarabelli, yeni ürünleri Full Color sayesinde ekstrelerin bambaşka bir yüze büründüğünü belirterek artık her tüketici için kişisel özelliklerine uygun ayrı bir ekstre basmanın mümkün hale geleceğini söyledi. Full Color ile ekstre üzerine reklam alınabilecek, son dakika kampanyaları duyurulabilecek. Hepkarabelli, 4.5 milyon euronun üzerinde yatırım yaptıkları bu teknoloji ile şu anda Fortis’le çalışmaya başladıklarını, 3 müşteri ile görüşmelerinin de devam ettiğini ifade etti. 7 yıllık geçmişe sahip şirketin yıllık ortalama yüzde 40-50 büyüme gösterdiğini, kriz etkisiyle bu sene ve 2009’daki büyümelerinde bir düşüş beklemediklerini dile getiren Hepkarabelli, 2008 için büyüme beklentilerinin yüzde 46 civarında olduğunu aktardı.
30 Ekim 2008 Perşembe
Kişiye özel renkli ekstre
Etiketler: reklamcılık ve pazarlama, Teknoloji
Gönderen TBWA\Fusion zaman: 01:41
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder